Vilandra

Użytkownik #7097 - Vilandra
Autor Vilandra
Tytuł #194826
Opis
Sesja
Naświetlenie 1/50s f/22 ISO 100 21mm
Balans bieli Manual
Program ekspozycji & tryb pomiaru ostrości Manual, Partial
Model Canon EOS 450D
Obiektyw IS (@ Canon)
Oprogramowanie Adobe Photoshop CS5 Windows
Data wykonania 2012-09-25 15:32:24
Wgrane 2013-02-16 15:14:30
Geopozycja LAT :
LON :
ALT :
Atrakcyjność 0
Ilosć wyświetleń 0
Podziel się
Skopiuj link do tej fotografi
Skopiuj link do galerii
Skopiuj link do prezentacji
Skopiuj zaznaczony link do schowka uzywając klawiszy CTRL +C i wklej do docelowego miejsca za pomocą CTRL +V
O autorze
(ID:7097)
Zobacz
Ostatnio dodane fotografie
Witamy
Ocena i komentarze pomoc
Dodaj ocenę
Ocena 5.5
Kompozycja 5.1
Technika 5.7
Artyzm 5.3
Koncepcja 6.3
Emocje 5.1
Twoja ocena
Ogólna ocena 5.5 (Ilość ocen : 11)
Musisz być zalogowany, aby komentować i oceniać zdjęcia.
Możesz się zalogować lub zarejestrować tutaj.
Lista ocen
Dodaj ocenę
Wpisz komentarz pomoc
(Maksymalna ilość znaków: 1024) Pozostało 1024 znaków.
Dodaj komentarz
 
Komentarze
avatar
zgzalewski
2013-02-19 18:59:11
Na portalu jestem od niedawna. Jedynki też otrzymałem.
Z tego powodu nie czuję się zdołowany. Niestety brakuje mi konstruktywnych ocen.Niestety podobna sytuacja jest na innych portalach związanych z fotografią.W śród zdjęć zamieszczonych na mojej stronie są dwa zdjęcia, które otrzymały główne nagrody w lokalnym konkursie fotograficzny.Zdjęcia były oceniane przez zawodowych fotografów.Jedno zostało zauważone, drugie nie. W pewnym sensie jest to sukces.Życzę dużo świetnych fotek autorce.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-18 17:42:15
Okazało się niezwykłe :)
avatar
Vilandra
2013-02-18 17:19:59
Widzę, że zwykłe drzewo z pustym niebem wywołało lawinę dyskusyjną...
avatar
Ja w pracy
Łukasz Łagód
2013-02-18 12:59:26
już niedługo wiosna, a po niej lato (Grzegorz?) :D
A kiedy mam dosyć zdjęć... maluję :)
avatar
ankaw
2013-02-18 12:50:00
no dobra, ale nie dawajcie jedynek, nie dołujcie, tylko wspomagajcie skoro jesteście na wyższym poziomie :D
też kiedyś zaczynaliście...

ps. tak właściwie to ja chciałabym tam być :D tam w zdjęciu he he, zamiast w tym miejscu gdzie jestem teraz :(
avatar
Ja w pracy
Łukasz Łagód
2013-02-18 12:30:55
No dobra napisze coś. Zgadzam się z tym co napisano o tym zdjęciu. Z lewej nic... nuda. Przydaloby sie chociaż jakieś chmury coś co by rozruszało to zdjęcie... dałbym 5. Do tego dochodzi ten efekt ktory mnie przypomina moje nieudolne początki z HDR :D a ktory po mojemu tutaj nie pasuje (ok zamysl autora był taki więc nie zagłebiam sie w temat) odejmuje jeden zostaje ocena 4.
A nawiązując do dialogu (niech stracę). Jedynka bez komentarza jest tym samym co dycha z komentem w stylu "miłego dnia", "gdzie to było robione?", "o jakie fajne", "chciałbym tam być".
W związku z tym wydaje mi sie że 4 jest już lepsza gdyż daje do zrozumienia że nie jest najgorzej ale dobrze też nie jest i jest nad czym pracować.
Natomiast dzięki takim jak wyżej dyszkom możemy poczuć sie dowartościowaniu w bardzo wąskim gronie (tak tak mam tu na myśli owe TWA)
Dobra. Nabrudziłem to wracam do swojego blotka. :)
A kiedy mam dosyć zdjęć... maluję :)
avatar
D2484_gilermo
2013-02-18 12:28:04
Anka, wystarczy pamiętać, że to portal o fotografii i że większość naszych zdjęć to nie arcydzieła. No i zapomnieć o fejsie :)
avatar
ankaw
2013-02-18 12:01:28
no nie bardzo sie rozumiemy ale to nic :)
chyba zmienię nick na TWA, wtedy bedzie wiadomo że to ktoś konkretny a nie wydumany sztuczny twór ;)
avatar
D2484_gilermo
2013-02-18 11:52:57
Mi tez nie chce sie ciągnąć tematu. Tym bardziej, że jakoś nie czuję, żebyśmy sie rozumieli :(
Na koniec proponuję spojrzeć, co autorka zdjęcia może przeczytać na temat swojego zdjęcia? zalewski - po lewej stronie drzewo a po prawej? mój wpis o braku równowagi w kadrze i obciętym czubku drzewa. jakieś pochwały bez uzasadnienia.
avatar
ankaw
2013-02-18 11:39:27
Nie dałam Tobie 1, widze że za chwilę rozpęta się kolejna wojna o nie wiadomo co. To głupie i męczy mnie, zwłaszcza temat wydumanego TWA, który między innymi Ty tak lubisz. Jeśli do TWA należy ktoś kto daje innym 10, to ja jestem jego przedstawicielem, chyba jedynym :) tyle w temacie, pozdrawiam.
Dajcie już spokój :).
avatar
D2484_gilermo
2013-02-18 10:20:43
Anka, staram się oceniać zdjęcia a nie ludzi. Za to ty już mnie oceniłaś - wg ciebie jestem tchórzem. TWA? Nie chce mi się zaczynać jakiejś wojenki. Nie mam na to ani ochoty ani czasu. Nawet nie wiem, czy mogę ci przekazywać informacje, kto dał mi bana albo zażądał, żebym przestał pisać o jego zdjęciach, bo psuję dobrą atmosferę. Tu jest mnóstwo osób, które nie tolerują pod swoimi dziełami ocen innych niż max i wpisów innych niż "super". Widać są tu z innych powodów niż dla zdjęć, a portal to tylko pretekst do pogawędki o wszystkim tylko nie o zdjęciach.
Nie wiem, czy dałaś mi kiedyś jedynkę, bo nikt nigdy nie podpisał się ani nie uzasadnił mi żadnej jedynki. Najniżej oceniane portrety dzieciaków po prostu zdjąłem i popracuję, żeby robić lepsze skoro są tak kiepskie.
W sumie nie uważasz, że to śmieszne, żeby na portalu fotograficznym zastanawiać się, czy wolno napisać opinię o zdjęciu albo czy wystawić mu ocenę?
avatar
ankaw
2013-02-18 06:37:47
Gilermo przecież właśnie to robisz, wydajesz opinie o ludziach których nie znasz, przykładem jest ciągłe odnoszenie się do TWA. A kiedy pytam o konkrety wycofujesz sie jak tchórz. Według Ciebie ja należę do TWA? A jęeśli tak to do którego? bo o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie dałam żadnemu Twojemu zdjęciu 1...
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 23:25:38
Miałem już nie pisać, ale... powiedz, czemu zachwycałeś się ewidentnymi gniotami horneta, dawałeś dychy, a dajesz jedynki i złośliwości bez uzasadnienia nowym uczestnikom?
To retoryczne pytanie, nie oczekuję odpowiedzi.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 23:15:12
Zdzichu, uwielbiam ten twój protekcjonalny stosunek do innych.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 23:13:45
Ankaw, nie będę wyliczał TWA, bo zaraz nazbieram tyle jedynek i banów ile nicków wpiszę ;)
Wytłumacz mi, czym ma być "10-tka na zachętę". Takie podejście samo w sobie sugeruje, że fota dostaje max ocenę niezasłużenie. Tylko po co? Po to, żeby jej autor wiedział, że ma do czynienia z "pozytywnie nastawionym"? Bo przecież z punktu widzenia rozwoju umiejętności to oznacza więcej szkodyniż pożytku. Wybacz, ale takie fejsbukowe podejście mi nie odpowiada. Można tylko lubić? I na tym, jak kto komentuje, wolno budować swoją opinię o ludziach, których się nie zna? Nie zgadzam się z tym.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 23:06:19
Idę spać, mam nadzieję, że coś z tego zrozumiałeś gilermo. Więcej nie dyskutuję.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 22:22:51
Masz jakiś kompleks, że ciągle się moim rozumem zajmujesz?
Horneta majaczenie mnie już nie interesuje.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 22:16:48
Zdzichu, a ty spojrzyj na opis do zdjęcia Horneta ze spadochronem, przyda ci się. Otwórz rozum, inaczej nie zadziała, jak spadochron.
avatar
ankaw
2013-02-17 22:14:14
tak myślę że tych grup TWA jest więcej :) jest ich kilka ;)
avatar
ankaw
2013-02-17 22:12:43

Gilermo kto według Ciebie należy do TWA? możesz wymienić wszystkie osoby? Skoro ja daje komuś 10 bo podoba mi sie fotka to już należe do TWA? A może grup TWA jest wiecej? Może są Ci którzy są pozytywnie nastawieni do innych, chwalą zdjęcia, dają oceny, często 10 żeby zachęcić i śą i ci którym się to nie podoba, marudzą, wyzywają tych pierwszych od TWA?
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 22:10:15
Życzę więcej życzliwości dla ludzi i krytyk z uzasadnieniami jednak. Bo nie sztuka komuś dowalić, "bo mi się nie podoba"
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 22:02:56
No i oceniłem, że dla mnie kiepska. Zgodziliśmy się, więc życzę przyjemności z lajkowania.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 21:49:18
To Twoje "znajome TWA", to czysta imaginacja i Twoich kumpli. Na zasadzie przeciwieństwa stworzyliście własne i gnębicie ludzi jedynkami, złośliwościami.
Przecież napisałem, że Tobie nie musi Ci się fota podobać, czego nie rozumiesz?
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 21:41:56
TWA? Ja znam tu tylko jedno, takie od 10 dla kumpli i bezwartościowych komentarzy. Zresztą Zdzichu znasz je świetnie.
Co do oceny fotki, nie rozumiem twojej logiki. Tobie może się podobać, a mnie musi? Przecież nie zabraniam ci chwalić zdjęć, ale sam chyba mam prawo napisać, że coś mi się nie podoba?
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 21:19:36
Pod tą fotką pojawiło się 4 lub 5 anonimowych jedynek, dlatego nie wiem o jakim TWA mówisz.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 21:17:52
Niczego nie udaję, zdjęcie nie ma na środku drzewa ani horyzontu. Stwierdzenie, że jest kiepskie nie jest niczym uzasadnione. Tobie się może nie podobać a mnie tak.
Myślę, że jesteś zwyczajnie złośliwy oceniając w ten sposób fotki osób, które dopiero co pojawiły się na portalu.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 21:12:14
Co do pustosłowia, to proponuję poczytać wpisy TWA.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 21:10:09
Nie udawaj Zdzichu, kompletnym ognorantem przecież nie jesteś.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:48:31
Właśnie czytam, ale uzasadnienia braku w kadrze nie widzę, tylko jakieś ogólne odwołanie się nie wiadomo do czego i po co.
Skoro krytykujesz, to napisz dlaczego, tak by wypadało grzecznie. Inaczej to pustosłowie.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 20:43:47
Czytać chyba potrafisz, skoro coś tam skrobiesz?
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:41:50
I to jest uzasadnienie braku równowagi w kadrze?
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 20:39:47
A już myślałem, że to kolejne wcielenie Zdzicha. Jak autorowi/autorce nie wystarczy to, co napisałem, uzupełnię.
A według waszej logiki, dużo 10-tek to musi być dobre, to tu - dużo słabych ocen, więc ta fota być słaba.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:34:12
Publiczne zdjęcie, publiczna krytyka, jestem zainteresowany.
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:32:52
To zdjęcie Vilanry, pisze przecież.
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 20:23:12
a to twoje zdjęcie zdzichu?
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:21:17
gilermo, na czym ta równowaga w kadrze mam polegać?
avatar
Zdzisław Skuza
ZSkuza
2013-02-17 20:18:35
fajna fotka :)
avatar
D2484_gilermo
2013-02-17 19:36:05
za poprzednim komentatorem - brak równowagi w kadzre, w dodatku czubek drzewa obcięty, kiepsko
avatar
zgzalewski
2013-02-16 18:53:20
Po lewej stronie drzewo a po prawej ?
Ateliora na Facebook Odwiedź naszą stronę na facebooku i zostań naszym fanem, a dowiesz się przed innymi o wydarzeniach i konkursach związanych z naszym portalem.
Creative Commons Nasz serwis pozwala nadawać każdej fotografii oznaczenia o prawach autorskich bazujących na rozwiązaniach Creative Commons. Kliknij na logo aby dowiedzieć się więcej o międzynarodowym projekcie Creative Commons.